Garant: doc. RNDr. Darina Jirotková, Ph.D., RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Zaměření: Práce s učebnicí pro 4. ročník
Forma: videokonference na platformě ZOOM
Účastník získává osvědčení při splnění podmínky 100% účasti za každou 4 x 45 min. část zvlášť.
Webinář je rozdělen do 2 bloků po 90 minutách s 30 minutovou přestávkou.
Matematický obsah druhého pololetí v didaktických prostředích příslušné části učebnice – zavedení prostředí, pomůcky, metodologie, typové úlohy. Budování porozumění matematickým pojmům prostřednictvím různých didaktických prostředí a kontextů.
Zaměření na efektivní práci s učebnicí pro 4. ročník nakladatelství H-mat, o.p.s. a s pomůckami. Poznatky obecně platné pro výuku konstruktivistickou formou i s jinou učebnicí.
Aktivity webináře budou rozděleny takto:
- Shrneme dosavadní zkušenosti, poukážeme na didakticky problematická místa
- Budeme pracovat s cíli úloh a ukážeme si vývojové linky některých pojmů, operací a vztahů a cesty rozvoje některých schopností
- Poukážeme na situace, v nichž je potřeba pracovat s pomůckami.
- Budeme diskutovat efektivní organizaci vyučovací hodiny, organizační formy vhodné k naplňování cílů a práci se sebehodnocením a reflexí jako s nástrojem podpory učení, tedy v duchu formativního hodnocení.
- Dáme prostor pro konkrétní potřeby účastníků, přiměřeně přizpůsobíme obsah.
Budou prezentovány učebnice a další učební materiály pro 4. ročník Hejný, M. a kol., H-mat. Poznatky z webináře jsou však obecně platné pro výuku konstruktivistickou formou.
Příští webinář: 4. 5. 2022 - Webinář: Matematická prostředí v Hejného metodě na 1. stupni ZŠ, zaměření: Práce s učebnicí pro 4. ročník diferenciace a individualuzace
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde