Společně si ukážeme prostředí:
- Geoboard, Origami a jak v jeho rámci díky manipulativní činnosti rozvíjíme porozumění a užívání jazyka geometrie, kombinatorické myšlení, seznamujeme s pojmy přímá a nepřímá shodnost, klasifikujeme a pojmenujeme n-úhelníky
- Geometrie na mříži, které využívá jazyk šipek a jak pomocí něho žáci lépe pochopí soustavu souřadnic
- Zlomky a jak v jeho rámci budujeme poznání pojmu zlomek, jak s porozuměním zavádíme operace se zlomky
Webinářem vás budou provázet učitelé, kteří mají mnohaleté zkušenosti z vlastní praxe s Hejného metodou na 2. stupni ZŠ, a budou vám moci ukázat, jak takto budované znalosti vydrží i do vyšších ročníků a tím se zúročuje vložený čas na začátku druhého stupně.
Těšíme se na vás!
Garant: Mgr. Jana Hanušová, Ph.D.
Webinář je rozdělen do 2 bloků po 90 minutách s 30 minutovou přestávkou.
Pro získání osvědčení je nutné splnit podmínku 100% účasti.
Komu je určeno: Učitelů matematiky na 2. stupni, asistentům pedagoga, speciálním pedagogům, ředitelům škol a školských zařízení, učitelům – vedoucím zájmových kroužků a klubů.
Vzdělávací cíl: Účastníci získají nové podněty pro výuku matematiky na druhém stupni základních škol. Seminář seznámí učitele s postupy, které vedou k rozvoji rozumových i osobnostních schopností žáka. Vše bude demonstrováno na příkladech z praxe. Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde