ZMĚNA FORMY SEMINÁŘE - SEMINÁŘ PROBĚHNE VE STEJNÉM TERMÍNU FORMOU WEBINÁŘE, VÍCE INFORMACÍ ZDE.
Praktický seminář bude zaměřený na metodickou podporu učitelů, kteří stojí před výzvou, jak motivovat nadaného žáka a jak poskytnout dostatečný prostor pro rozvoj jeho schopností a zájmů.
V první části se zaměříme na znaky vysokého nadání žáků na 2. stupni ZŠ a na střední škole a na různé projevy, které jejich nadání může mít. Mluvit budeme i o emočním prožívání nadaných žáků a o jejich specifických potřebách, vyvrátíme i několik častých omylů.
Ve druhé části budeme cílit na podporu a rozvoj nadaných žáků v hodinách matematiky. Představíme si konkrétní možnosti, jak obohatit výuku a jak může učitel uzpůsobit přípravu na hodiny tak, aby se v nich rozvíjel i nadaný žák, prodiskutujeme náměty na vhodné činnosti v rámci třídy. Ukážeme si rozšiřující úlohy z učebnic Hejného metody pro 2. stupeň i ze vznikajících učebnic matematiky pro střední školy, některé si zkusíme i vyřešit a společně se zamyslíme nad tím, v čem jsou tyto úlohy přínosné.
Změna programu vyhrazena.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde