WEBINÁŘ - CO JE PRO ŽÁKY VE 3. ROČNÍKU NEJPODSTATNĚJŠÍ

Jaké algoritmy se žáci učí a co algoritmům předchází?

Je pro žáky výhodnější násobit pod sebou, nebo násobit jiným např. indickým způsobem?

Co to znamená, že žák rozumí operaci dělení?

Jak se žáci učí pracovat s desítkovou soustavou s porozuměním?

Izomorfní situace - co to znamená a co žákům přinášejí?

Jak žákům pomáhat v oblasti sebehodnocení?

Jak žáky připravit na rovnice s písmeny?

Jakou podporu slibujeme učitelům naší řady učebnic?

KOMU JE URČENO

VZDĚLÁVACÍ CÍL

Číslo akreditace DVPP

není akreditováno MŠMT

LEKTOŘI

Držitel certifikátu vydaného prof. Hejným

HODINOVÁ DOTACE

1 x 60 min.

POČET ÚČASTNÍKŮ

500

FORMA