Téma konference: MOTIVACE
Motto: Když výuka matematiky motivuje
Motivace je klíčem k učení i radosti z matematiky. Ukážeme, jak ji podporovat pomocí gradovaných úloh, reálných kontextů, kvalitního hodnocení, efektivní skupinové práce a praktických kroků ve výuce. Společně najdeme cesty, jak žáky nadchnout a udržet jejich chuť objevovat.
DÍLNY:
Most mezi „Nevím“ a „Chci vědět“, Dada Moťovská
Most mezi „Nevím“ a „Chci vědět“ je křehký, ale zároveň vede zajímavou krajinou. Pojďme se na něj podívat zblízka: co na této cestě podporuje zvídavost a chuť učit se, co je jen zbytečnou zátěží a co nás může brzdit. V dílně se prostřednictvím konkrétních příkladů z praxe zaměříme na to, jak u dětí rozvíjet motivaci a hluboké porozumění matematice. Na příkladu práce s tabulkou do 100 si ukážeme, jak lze i obyčejné sčítání proměnit v objevování, hru a radost z učení.
Geometrie jako cesta k motivaci, Andrea Ćmoková
Seminář představí konkrétní geometrické aktivity, které probíhají v běžné výuce a zároveň slouží jako nástroj k rozvoji vnitřní motivace žáků. Společně se zamyslíme nad tím, jak cíle mohou ovlivnit naše chování, přístup k úkolům i celkové klima ve třídě. Účastníci si vyzkouší vybrané úlohy, které podporují kreativitu, spolupráci a hlubší porozumění geometrickým pojmům. Diskuse se bude věnovat i tomu, jak cílená práce může proměnit běžnou hodinu matematiky v prostor pro růst, sebedůvěru a radost z objevování.
V případě naplnění kapacity se nám ozvěte na e-mail: [email protected]
Změna programu vyhrazena.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde