Garant: Mgr. Jaroslava Kloboučková
ON-LINE
Seminář bude členěn do několika etap:
- Aktivní seznámení účastníků s kapitolami Sítě krychle, Číselná osa, a to způsobem, který učitel může aplikovat při práci ve své třídě včetně organizační formy práce (účastník v roli žáka).
- Didaktické aspekty úloh z dalších prostředí, např. Dřívka, Vláčky, Zrcadlová čísla a tabulka N, Mince, Pohledy na krychlové stavby, Indické násobení s ohledem na jejich využití ve výuce matematiky 3. ročníku. Tato prostředí nebudou předložena v celé šíři, ale důsledně jen v rozsahu učebnice pro 3. r. na stranách 24 – 29 a odpovídajících částí pracovního sešitu (účastník v roli učitele).
- Účastníci se seznámí s gradovanými úlohami z některé uvedené oblasti, vyzkouší si tvorbu gradované série úloh na vybrané téma.
- Účastníci nahlédnou i do matematiky, která je danými prostředími připravována. Bude ukázána provázanost výuky daných témat na RVP, dále podrobné výstupy pro jednotlivé aktivity, příprava výuky na další období.
- Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody.
Dále doporučujeme navštívit 25. 11. 2020: 4/10 Matematická prostředí v metodě Hejného se zaměřením na Zaokrouhlování, Písemné odčítání ve 3. ročníku.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde