Přemýšlíte o tom jak „nasytit“ nadané žáky, které máte ve třídách?
A kteří to vlastně všichni jsou?
Jak je poznáme?
Jak můžeme podpořit jejich sociální, emoční, ale i kognitivní rozvoj?
Na semináři budou mít účastníci možnost prožít si a reflektovat konkrétní vyučovací hodiny matematiky. Budeme sdílet a diskutovat vlastní zkušenosti. Zaměříme se na to, jak můžeme
- diferencovat výuku tak, aby byl aktivní KAŽDÝ žák
- podporovat kreativní přemýšlení NEJEN u nadaných žáků a jak v tomto může Hejného metoda obohatit naši výuku.
Seminář bude postaven na vlastním prožití několika výukových lekcí s důrazem na reflexi.
Na semináři se také zaměříme na hledání a pojmenování našeho vlastního nadání, v osobní, ale i učitelské roli. Budeme se snažit o rozvíjení hlubšího povědomí o rozpoznávání nadaných žáků, jejich potřeb a prožívání.
Na semináři nabídneme:
- konkrétní nástroje a možnosti, jak zapojit a motivovat maximální množství žáků ve třídě,
- sady úloh a aktivit, které rozvíjí kreativní myšlení,
- teoretickou podporu při tvorbě hodin, či aktivit do výuky
- možnosti, jak individuálně podporovat nadaného žáka.
Změna programu vyhrazena.
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde