Zaměření: pro učitele matematiky II. stupně, především pro učitele 9. ročníku
Anotace: Přemýšlíte, jak efektivně zaměstnat žáky 9. ročníku v hodinách matematiky po přijímacích zkouškách?
Chcete využít úlohy z používaných učebnic pro splnění výstupů z finanční gramotnosti ve výuce matematiky?
Na semináři se pokusíme společně odpovědět právě na tyto dvě otázky. Společně si ujasníme, jak
konkrétní vybrané úlohy z učebnic můžeme využít k rozvoji finanční gramotnosti našich žáků.
Ukážeme techniky, které umožní upevnit a rozvíjet důležité pojmy z oblasti finanční gramotnosti.
Navrhneme také náměty na dlouhodobé projekty, které je možné využít ve výuce matematiky na
téma finanční gramotnost. Vše bude připravené tak, abyste aktivity mohli použít hned ve výuce.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde