Seminář je určen pro všechny učitele druhého stupně nezávisle na tom, zda se ve své výuce opíráte o principy Hejného metody nebo ne. V jeho průběhu vám představíme několik možností, jak práce se čtvercovou sítí (čtverečkovaným papírem) může děti motivovat k samostatnému promýšlení geometrických úloh a jak jim může pomoci k lepšímu porozumění geometrickým pojmům.
- Prozkoumáme různé způsoby, jak přijít na obsah trojúhelníků a čtyřúhelníků předtím, než objevíme obecný vzorec pro jejich výpočet.
- Zaměříme se na rovnoběžnost, kolmost a základní vlastnosti rovinných útvarů.
- Ukážeme si cestu, která vede k objevení Pythagorovy věty.
- Vyzkoušíme si i další způsoby, jak oživit výuku geometrie a aktivizovat žáky - skládání papíru, dramatizace.
- Budeme se věnovat diferenciaci - hledání vhodných úloh pro každého žáka
- Připravíme se i na středoškolskou analytickou geometrii.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde