Přemýšlíte o tom, jak aktivizovat široké spektrum žáků, které máte ve třídách? Jak pracovat s nadanými i inkludovanými žáky a nabízet jim přiměřené výzvy?
Na semináři si ukážeme, jaké možnosti nabízí Hejného metoda učitelům pro diferenciaci a individualizaci výuky, jak organizovat výuku, jak žáky motivovat a aktivizovat, jak získávat od žáků cennou zpětnou vazbu pro další plánování diferencované výuky.
Na semináři budou mít účastníci možnost prožít si a reflektovat konkrétní situace z hodin matematiky. Budeme sdílet a diskutovat vlastní zkušenosti. Zaměříme se na to, jak můžeme
- diferencovat výuku tak, aby byl aktivní KAŽDÝ žák
- podporovat kreativní přemýšlení NEJEN u nadaných žáků a jak v tomto může Hejného metoda obohatit naši výuku.
- jak pracovat inkludované i nadané žáky
Na semináři nabídneme:
- konkrétní nástroje a možnosti, jak zapojit a motivovat maximální množství žáků ve třídě,
- typy úloh pro různé skupiny žáků
- formy a organizace práce vhodné pro diferencovanou výuku
- teoretickou podporu při tvorbě hodin, či aktivit do výuky
- sdílení praktických ukázek a zkušeností
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde