Na semináři navážeme na aktivity z úvodního setkání (není nezbytně nutné úvodní kurz absolvovat, ale mít alespoň základní povědomí o možnostech zařazení digitálních technologií ve výuce) a ukážeme další pokročilejší způsoby, jak efektivně využívat digitální technologie. Obecným cílem vzdělávání v oblasti digitální gramotnosti je dovést žáky k umění rozhodnout se, kdy je vhodné různé digitální technologie využívat, a kdy je to naopak kontraproduktivní. Abychom tohoto cíle dosáhli, měli bychom i my vyučující ukazovat žákům efektivní využívání techniky ve výuce matematiky. Vyzkoušíme si to při řešení dalších úloh z různých oblastí matematiky, u kterých je možné využít digitální technologie, kterými více rozvineme nejen matematické kompetence žáků, ale i digitální kompetenci při využívání v oblasti matematiky. Budeme se zabývat např. využitím programu GeoGebra (nejedná se o podrobný výklad k využití programu), využitím digitálního fotoaparátu při výuce geometrie, ve výuce aritmetiky ukážeme možnosti využití různých volně dostupných aplikací (např. váhy, geoboard, coda.io, atd).
Webinář proběhne formou videokonference na platformě ZOOM.Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde