Lektorky: Petra Antlová, Hanka Kubová
Forma: online, platforma ZOOM
Chtěli byste využívat formativní hodnocení jako nástroj efektivní výuky matematiky?
Může „hodnocení“ podporovat a respektovat potřeby žáků a zároveň rozvíjet jejich autonomii?
Může nám učitelům poskytovat dostatečnou zpětnou vazbu pro naše další směřování výuky ke splnění cílů a výstupů?
Možnosti, jak do tohoto tématu nahlédnout nabízí 4 hod seminář Formativní hodnocení ve výuce matematiky na 2. stupni.
Hlavním cílem kurzu je:
- účastník pozná možnosti, jak využít potenciálu vyučování matematice pro rozvoj formativního hodnocení, tak aby proces učení v matematice byl maximálně efektivní, jak z hlediska budování a rozvoje poznatků (porozumění pojmům, procesům a vztahům), tak z hlediska podpory osobnostně rozvíjejícího pojetí výuky.
- jak každý z nás vidí svou cestu hodnocení,
- co chce hodnotit a proč,
- jak to zařídit a zorganizovat si výuku tak, aby čas věnovaný hodnocení byl efektivní investicí nejen pro zkvalitnění průběhu poznávacího procesu žáků, ale navíc pro vytvoření většího prostoru umožňující snadnější diferenciaci a individualizaci výuky pro nás učitele.
Kurz je určen pro učitele 2. stupně ZŠ. Není nutné, aby účastník měl zkušenosti s výukou matematiky Hejného metodou.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde