Seminář je určen především pro učitele 2. st ZŠ a další pedagogické pracovníky, kteří chtějí začít vyučovat matematiku Hejného metodou, nebo se s touto metodou chtějí seznámit a inspirovat se pro svoji výuku.
Zaměříme se na porozumění principů Hejného metody, například
-
změna role učitele
-
radost z objevování, cesta žáka k vlastnímu poznatku
-
přiměřené výzvy pro každé dítě
-
propojování témat, vytváření funkčních mentálních schémat namísto formálních poznatků.
Účastníci semináře si sami prožijí objevování, které mohou zažívat žáci v hodinách matematiky v tématech:
-
rozvoj číselných představ ve vybraných prostředí Hejného metody
-
zobecňování - získávání abstraktních poznatků díky vlastním manipulativním zkušenostem při řešení konkrétních úloh s dřívky
-
2D geometrie a porozumění vlastnostem geometrických útvarů
Na semináři bude příležitost k diskusi o otázkách spojených s výukou Hejného metody.
Změna programu vyhrazena.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde