Zajímá vás, jak uplatnit formativní hodnocení v matematice? Hledáte způsoby, jak své žáky podpořit v učení? Chcete přenést zodpovědnost za učení na žáky?
V dlouhodobém kurzu zaměřeném na formativní hodnocení budeme společně hledat způsoby, jak hodnocením povzbudit žáky k dalšímu zlepšování, jak motivovat žáky i jak pracovat s chybou. Ukážeme si některé techniky formativního hodnocení, které lze v matematice efektivně využít.
Přehled témat a hodinová dotace:
Kurz je rozdělen do čtyř dvoubloků ve čtyř dnech 4x (90 min. – 30 min pauza – 90 min.) vždy v cca 4 týdenním rozestupu. Celkem 16 vyučovacích hodin. Mezi jednotlivými dvojbloky budou mít možnost účastníci si vzájemně sdílet a reflektovat svou cestu hodnocení ve výuce v krátkém reflektivním setkání.
Přihlašování probíhá zvlášť na první úvodní setkání, kde se seznámíte se základními principy formativního hodnocení a jeho použití v hodinách matematiky. Na další setkání, která se konají v roce 2025 se přihlašujte zvlášť od 1. 1. 2025 ZDE, jejich náplní bude práce s chybou, přemýšlení nad kritérii a cíli a diagnostika žáků.
Konkrétní témata, rozdělena do vzdělávacích bloků semináře:
Úvodní webinář, 3. 12. 2024 (14:30 - 18:00), reflexe 17. 12. 2024 (16:30 - 17:30)
2 x 90 minut (mezi devadesátiminutovými bloky 30 minut přestávka)
Anotace:
-
Úvod – seznámení, cíle kurzu
-
Formativní přístup ve výuce matematiky – účastníci aktivně prožijí principy výuky vybraného matematického tématu orientované na osobnostní rozvoj žáka s využitím nástrojů formativního hodnocení.
-
Organizace výuky matematiky podporující žáky v jejich individuálním rozvoji.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde