Na webináři představíme koncepci nových pracovních sešitů, které podpoří žáky při přípravě na přijímací zkoušky v 9. ročníku. Učitelům poskytnou možnost pro diferencovanou práci ve třídách - prostřednictvím nich mohou skutečně individualizovat výuku – žák pracuje na úloze, ve které se nyní potřebuje učit. Jak to pozná – žák i učitel?
Součástí každé kapitoly jsou reflektivní části, které se opírají o výstupy a cíle matematických témat, která jsou u přijímacích zkoušek ověřována. Žák získává přímo v pracovním sešitě prostor na sebehodnocení aktuálních znalostí s dovedností, ale i přehled o tom, jak se v nich v průběhu učení posouvá. Vědomě žák pracuje na své strategii zvládnutí přijímačkového testu – o jaké svoje dovednosti a znalosti se skutečně mohu opřít a přijímačky tak zvládnout.
Pracovní sešity jsou tedy vhodné nejen pro běžnou výuku, ale i pro samostudium žáků, kteří se chtějí zlepšit v některém z 22 témat.
Všechna témata jsou zpracována formou gradovaných úloh, které postupně žáky připravují až na úroveň úloh z přijímacích zkoušek.
Na webináři představíme zmíněnou koncepci na několika konkrétních tématech a úlohách, ukážeme si reflektivní části materiálů.
V případě zájmu otevřeme i diskuzi k tématu.
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde