Garant: Mgr. Jaroslava Kloboučková
Seminář bude členěn do několika etap:- Aktivní seznámení účastníků s kapitolami Písemné sčítání, Mříž I, Algebrogramy, a to způsobem, který učitel může aplikovat při práci ve své třídě včetně organizační formy práce (účastník v roli žáka).
- Didaktické aspekty úloh z dalších prostředí, např. Abaku, Vláčky, Geoboard, Krychlové stavby a jejich přestavba, Cestování po čtverečkovaném papíru, Kameny v desítkové soustavě, Pavučiny s podmínkou, Zlomková tyč, Číselná osa, Měření a určování času s ohledem na jejich využití ve výuce matematiky 3. ročníku. Tato prostředí nebudou předložena v celé šíři, ale důsledně jen v rozsahu učebnice pro 3. r. na stranách 9 – 18 a odpovídajících částí pracovního sešitu (účastník v roli učitele).
- Účastníci se seznámí s gradovanými úlohami z uvedených oblastí, vyzkouší si tvorbu gradované série úloh na vybrané téma.
- Účastníci nahlédnou i do matematiky, která je danými prostředími připravována. Bude ukázána provázanost výuky daných témat na RVP, dále podrobné výstupy pro jednotlivé aktivity, příprava výuky na další období.
- Dotazy a zkušenosti účastníků, hodnocení žáků ve vazbě na principy Hejného metody.
Dále doporučujeme navštívit 14. 10. 2020: 2/10 Matematická prostředí v metodě Hejného se zaměřením na Indické násobení, Dělení ve 3. ročníku
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde