Chtěli byste využívat formativní hodnocení jako nástroj efektivní výuky matematiky?
Jak to ladí s principy Hejného metody?
Může „hodnocení“ podporovat a respektovat potřeby žáků a zároveň rozvíjet jejich autonomii?
Může nám učitelům poskytovat dostatečnou zpětnou vazbu pro naše další směřování výuky ke splnění cílů a výstupů?
Termíny a časy 4 hod setkání - 1. část: 7. 3. a 4. 4. 2023 vždy od 15:00 do 18:30
Termíny a časy 1 hod setkání - 1. část: 21. 3. a 18. 4. 2023 vždy od 15:30 do 16:30
Možnosti, jak toto ve své výuce nastartovat, nabízí dlouhodobý kurzu Formativní hodnocení, rozdělný na dvě navazující a vzájemně propojené části:
2x 4hod + 2hod reflexí, v termínech: 7.3. (4 x 45 min.), 21.3. (1 x 45 min.), 4.4. (4 x 45 min.) a 18.4. (1 x 45 min) = 1 část, TENTO WEBINÁŘ
následně 2x 4hod + 2 hod reflexí, v termínech: 25.4. (4 x 45 min.), 16.5. (1 x 45 min), 23.5. (4 x 45 min.), 13.6. (1 x 45 min.) = 2 část, nutné přihlášení na: https://seminare.h-mat.cz/seminar/view-11368
Na obě tyto části je nutné se přihlásit současně hned na začátku, aby účastník získal ucelený kurz. Není možné se přihlásit na druhou část bez absolvování první části.
Přihlášení na 2. část: https://seminare.h-mat.cz/seminar/view-11368
V rámci tohoto kurzu se bude pravidelně pod vedením provázejících lektorů potkávat v online prostředí menší skupina učitelů 2. stupně ZŠ a rozvíjet svoje zkušenosti s výukou Hejného metody se zaměřením na Formativní hodnocení.
Společně se budeme zamýšlet,
- jak každý z nás vidí svou cestu hodnocení,
- co chce hodnotit a proč,
- jak to zařídit a zorganizovat si výuku tak, aby čas věnovaný hodnocení byl efektivní investicí nejen pro zkvalitnění průběhu poznávacího procesu žáků, ale navíc pro vytvoření většího prostoru umožňující snadnější diferenciaci a individualizaci výuky pro nás učitele.
Po jednom čtyřhodinovém bloku budou mít účastníci kurzu 3 týdny na aktívní práci na svém zvoleném cíli v oblasti hodnocení v jejich výuce. Následně proběhne společné jednohodinové setkání, na kterém budeme sdílet a reflektovat naše vlastní výstupy z vyučování – např. sebereflexe žáků a jejich další využití, žákovská řešení, práce s chybou, diagnostika, váš gradovaný test, krátká videoukázka z výuky, kde probíhá hodnocení apod. A budeme si nastavovat další cestu „Jak na hodnocení v mé výuce podle HM“.
Z tohoto důvodu je kurz určen pro učitele, kteří aktuálně vyučují HM na 2. st. ZŠ, mají tedy vlastní zkušenost s výukou matematiky Hejného metodou a chtějí si získané poznatky a tipy z jednotlivých online setkání již v průběhu kurzu aktivně zkoušet přímo ve své výuce.
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde