Hledáte možnosti, jak své žáky co nejvíce podpořit v procesu učení? Chcete přesunout odpovědnost za výsledky učení na samotné žáky?
Pojďte se s námi zamyslet nad možnostmi zavádění formativního hodnocení do vlastní výuky. Základní myšlenkou kurzu, která bude prolínat oběma jeho částmi, je snaha o další možnost, jak nastavit podporu žákům při jejich učení. K tomu bude účastníkům nabídnuto několik témat a technik, které si budou moci vyzkoušet po každém setkání ve vlastní třídě. První část (tedy 1. seminář) bude věnován především otázce, jak můžeme formativní hodnocení postupně zavádět ve výuce matematiky nejen Hejného metodou a jak si efektivně stanovit cíle učení a kritéria úspěchu. Ve druhé části (2. seminář) se zaměříme na to, jak tato kritéria vyhodnocovat a jak získat efektivní zpětnou vazbu, co a jak vlastně hodnotit, seminář zakončíme ukázkou písemného formativního textu, který používáme na vysvědčení.
Termíny seminářů:
1. seminář: úterý 12. listopadu 2024 od 14:30 do 18:00
2. seminář: středa 27. listopadu 2024 od 14:30 do 18:00
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde