Forma: on-line, videokonference na platformě ZOOM
Časová dotace: 16 x 45 min.
Garant: Ing. Petra Antlová
Co je klíčové při přípravě žáků na další vzdělávání na SŠ? Jaké nároky to klade na nás učitele? Jak podpořit žáky ve zvládnutí jejich první zkoušky? Co pomůže žákům snížit jejich stres a podpoří je v rozvinutí jejich potenciálu? Stejně tak, jaké mám já možnosti jako učitel minimalizovat tlak a využít svůj potenicál učitele na plno? Vedle matematických témat z přijímacích zkoušek z matematiky, budou také na kurzu zvědomovány dovednosti, které je nutné u žáků rozvíjet, aby zvládli přechod na další stupeň vzdělávání. Nasdílíme osvědčené formy práce, kdy učitel pomáhá žákovi převzít zodpovědnost za své učení a přípravu. Motivace, práce s cíli a kritérii plnění je toho neoddělitelnou součástí, proto si ukážeme, jak učitel může žákům pomoci stanovit si své dílčí cíle v přípravě na přijímací zkoušky, a jak evidovat svůj posun ke splnění svých cílů.
Po každém setkání bude následovat hodinová reflexe.
Termíny seminářů (4 x 45 min.): úterý, 24.9., 22.10., 12.11., 10.12. 2024, 15:00 – 18:30
Termíny reflexí (1 x 60 min.): úterý, 15.10., 5.11., 26.11., 17.12. 2024, 17:00 - 18:00
Podmínkou pro získání osvědčení je 100% účast na webináři.
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde