V minulých letech jsme postupně realizovali webináře zaměřené na 1. respektive 2. ročník. Po roční pauze bychom chtěli navázat a připravili jsme pro vás webinář na téma Co je pro žáky ve 3. ročníku nejpodstatnějši?. Na webináři postupně zodpovíme otázky:
Jaké algoritmy se žáci učí a co algoritmům předchází?
Je pro žáky výhodnější násobit pod sebou, nebo násobit jiným např. indickým způsobem?
Co to znamená, že žák rozumí operaci dělení?
Jak se žáci učí pracovat s desítkovou soustavou s porozuměním?
Izomorfní situace - co to znamená a co žákům přinášejí?
Jak žákům pomáhat v oblasti sebehodnocení?
Jak žáky připravit na rovnice s písmeny?
Na tyto otázky v průběhu webináře odpoví:
Mgr. Václav Strnad učitel na ZŠ Brigádníků (Praha), lektor společnosti H-mat, o.p.s., spoluautor učebnic matematiky pro 1. – 4. ročník ZŠ (Hejný, M. a kol., 2018-2021). |
Mgr. Lenka Rybová učitelka ZŠ Čachrov, lektorka a tutorka společnosti H-mat, o.p.s., autorka sebehodnotících částí pracovních sešitů pro 3. a 4. ročník (Hejný, M. a kol., 2020-2021). |
Mgr. Valerie Fukárková učitelka ZŠ Hanspaulka (Praha), lektorka společnosti H-mat, o.p.s., pilotující učitelka učebnic matematiky pro 1. – 4. ročník ZŠ (Hejný, M. a kol., 2018-2021). |
TENTO WEBINÁŘ NENÍ AKREDITOVÁN V SYSTÉMU DVPP!
Pro účastníky je BEZ nároku na osvědčení!
V den konání webináře se již není možné přihlásit.
Webinář proběhne na platformě ZOOM (https://zoom.us/download). Unikátní odkaz pro připojení na webinář bude účastníkům zaslán na e-mail uvedený při přihlašování den před konáním webináře.
Přečíst celou anotaci akreditovaného semináře
Cena se skládá z:
Ubytování: nezajišťujemeStorno podmínky naleznete zde